author
call us: 00905438271976

۵ مورد از مزایای خرید ملک در قبرس

قبرس

هنگامی که قصد خرید ملک در کشوری را دارید باید شرایط و امکانات مختلفی را بررسی کنید. بررسی مزایای خرید ملک در قبرس نشان می ‌دهد که این کشور به عنوان یک گزینه ایده‌ آل جهت سرمایه گذاری و خرید ملک محسوب می شود. قبرس به عنوان یکی از کشورهای حوزه مدیترانه دارای املاکی با قیمت بسیار استثنائی محسوب می شود. شرایط و ویژگی ‌های قبرس به گونه‌ ای است که بسیاری از سرمایه ‌گذاران کشورهای خارجی و کشور ما، روی به خرید ملک در این کشور آورده اند.

مزایای خرید ملک در قبرس

توصیه مشاوران املاک همواره بر این است که چنانچه قصد سرمایه‌ گذاری و خرید ملک در کشوری را دارید اطلاعات کافی از نحوه سرمایه گذاری و میزان بازدهی آن به دست آورید.

قبرس به عنوان یک متحد بازرگانی بین المللی، از ویژگی ‌ها و امکانات بسیاری برای مهاجرین و سرمایه‌ گذاران برخوردار است. با ما در مجموعه ارشان آرک همراه باشید تا با معرفی ۵ مورد از مزایای خرید ملک در قبرس اطلاعات مناسبی به شما ارائه دهیم.

معرفی مهمترین مزایای خرید ملک در قبرس

مقامات کشور قبرس در چند سال گذشته موفق شده ‌اند پیشرفت واقعی را در این کشور به وجود بیاورند. شرایطی که این کشور امروزه دارد موجب شده که سرمایه‌ گذاران از کشورهای دیگر روی به خرید ملک در قبرس بیاورند.

بهبود شرایط کسب و کار در کشور قبرس نیز مزید بر علت شده تا سرمایه‌ گذاران از سایر نقاط جهان روی به خرید ملک و خانه در کشور قبرس آورده و سرمایه ‌گذاری خود را در این کشور انجام دهند.

توافق کشورهای قبرس شمالی و جنوبی نیز از جمله عوامل موثر بر بهبود کسب و کار و رشد و رونق اقتصاد در این کشورها شده ‌است.

در کنار این شرایط، هزینه های پایین جهت ساخت و ساز نیز به خوبی توانسته به مزایای های خرید ملک در قبرس اضافه شوند. با ما در ارشان آرک همراه باشید تا  اطلاعات کافی به شما در مورد مزایای خرید ملک در قبرس ارائه دهیم.

  • قیمت مناسب ملک در قبرس

بررسی ها نشان می دهد که مناسب ترین گزینه جهت سرمایه گذاری و خرید ملک در بین کشورهای مدیترانه‌ای کشور قبرس خواهد بود.

شرایط سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس به گونه‌ ای است که حتی شما با پرداخت مبلغی کم می ‌توانید یک ساختمان لوکس خریداری کنید. علاوه بر این از دیگر مزایای خرید ملک در قبرس می توان به بالا بودن رشد سالیانه سرمایه گذاری اشاره کرد.

خرید املاک لوکس

رشد سالیانه سرمایه گذاری برای خرید ملک در کشور قبرس بین ۵ تا ۱۰ درصد بوده که می تواند گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاران باشد. شرایط جزیره ‌ای و جاذبه های توریستی و گردشگری فوق ‌العاده ای که کشور قبرس دارد موجب شده که تقاضای خریداران ملک در این کشور همواره رو به افزایش باشد.

در کنار این شرایط، بررسی ها نشان می دهد که قیمت ملک در قبرس بسیار مناسب تر نسبت به سایر کشورهای اروپایی بوده و می توان از گزینه مقرون به صرفه برای سرمایه گذاری باشد.

  • سهولت در خرید ملک در قبرس

علاوه بر قیمت مناسب خرید ملک در قبرس، بررسی روند ثبت سند و اخذ اقامت و مدارک در کشور قبرس نشان می‌ دهد که شما به راحتی می توانید روند اداری را طی کنید.

افرادی که قصد خرید ملک و اقامت در کشور قبرس را دارند تنهام با پرداخت ۲۵ درصد از قیمت ملک خود می توانند با مراجعه به اداره ثبت علاوه بر ثبت ملک خریداری شده، اقدام به دریافت اقامت نمایند.

این فرآیند به راحتی توسط افراد انجام می ‌پذیرد. مراحل دریافت مهاجرت از طریق خرید ملک ۲۱ روز کاری طول کشیده و شما می توانید به راحتی پس از خرید ملک اقدام به ثبت آن در یکی از امن ترین کشورهای جهان نمایید.

بد نیست بدانید کشور قبرس به لحاظ امنیتی از امن ترین کشورهای جهان و در واقع امن ترین کشور کوچک جهان شمرده می ‌شود. پاکیزگی محیط و شهرهای این کشور به گونه ای است که در بین کشورهای دنیا همواره زبانزد خاص و عام بوده است. شرایط اجتماعی نیز در این کشور به بهترین شکل برای زندگی بهینه شده اند.

  • امکان خرید ملک به صورت قسطی

یکی دیگر از مزایای خرید ملک در قبرس امکان پرداخت هزینه ها بصورت اقساطی خواهد بود. چنانچه قصد خرید ملک در کشور قبرس را دارید، نیاز به پرداخت تمام هزینه ‌ها به صورت یکجا نخواهد بود.

امکان پرداخت بدون بهره و به صورت اقساطی در چندین سال و با صدور وام های مناسب برای شما امکان پذیر است. علاوه بر این شما جهت دریافت مدارک و اسناد نیاز به ارائه مدارک غیر منطقی یا ارائه ضمانت نامه نخواهید داشت.

چنانچه قصد خرید ملک در کشور قبرس را دارید می توانید با ارائه گذرنامه خارجی خود و همچنین تمایل به سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور اقدام نمایید. توجه داشته باشید که دولت قبرس بدون در نظر گرفتن شرایط دشوار همواره سعی در حمایت از سرمایه گذاران برای خرید ملک داشته است.

  • تنوع بالا املاک و رونق ساخت و ساز

چنانچه قصد خرید یک ویلای لوکس ساحلی را دارید، می توانید به راحتی آن را در قبرس پیدا کنید. علاوه بر این متناسب با بودجه و نیازی که دارید می توانید با خرید ملک در قبرس اقدام نمایید. ساخت و ساز در قبرس به گونه ‌ای است که تنوع ملکی به شکل گسترده وجود داشته و شرایط مناسبی برای خرید خواهید داشت.

این تنوع موجب شده که شما انتخاب راحت ‌تری برای خود جهت خرید ملک داشته باشید.

خرید املاک با کمترین قیمت در قبرس

علاوه بر این با گسترش ساخت و ساز در کشور قبرس، امروزه می توانید با خرید زمین در این کشور و با پایین بودن هزینه های ساخت و ساز، اقدام به ساخت ملک متناسب با سلیقه خود نمایید. شرایط به گونه ای است که شما با بهره مندی از مزایای خرید ملک در قبرس به خوبی می توانید یک سرمایه گذاری ایمن در این کشور داشته باشید.

  • اخذ اقامت آسان با خرید ملک

اگر به دنبال اخذ مجوز اقامت در کشور قبرس هستید با خرید ملک در این کشور به راحتی می توانید اقدام نمایید. چنانچه شما اقدام به خرید خانه در قبرس نمایید، می توانید با کمترین تلاش اجازه اقامت را به دست آورید.

شرایط اقامت در این کشور به گونه ای است که شما نه تنها با خرید ملک برای خود می توانید اقامت دریافت کنید، بلکه برای بستگان نزدیک خود مانند همسر و فرزند نیز قادر به دریافت اقامت خواهید بود.

مشاوره برای خرید ملک در قبرس

گروه مشاورین ارشان آرک با بهره مندی از تخصص و تجربه در حوزه اقامت و خرید ملک در کشورهای مختلف خدمات خود را به شما ارائه می دهد. ما در این مجموعه با معرفی مزایای خرید ملک در قبرس به شما اطلاعات کافی ارائه دهیم.

چنانچه قصد خرید ملک و سرمایه‌ گذاری در کشور قبرس را دارید می توانید از مشاورین ما در ارشان ارک اطلاعات کافی به دست آورید.

به بحث وارد شوید


6 × پنج =

مقایسه آگهی ها

مقایسه